Selectează o Pagină

Înființare S.R.L. Bucuresti/Ilfov

Înființare S.R.L. Bucuresti/Ilfov

Esti la inceput de drum in afaceri, ori poate vrei sa iti mai deschizi o alta companie cu un alt obiect de activitate decat cea pe care o gestionezi astazi sau poate ai gasit un investitor strain si impreuna aduceti pe piata din Romania o afacere noua, ori poate ai un vis si ti-ai luat inima in dinti sa dovedesti lunii ca daca ai incredere in tine si in visul tau aceasta va deveni realitate, in oricare dintre aceste cazuri suntem alaturi de tine!

Infiintarea unei societati comerciale presupune atat inregistrarea, cat si autorizarea functionării ei. Aceasta poate fi S.R.L. (societate cu raspundere limitata) sau S.A. (societate pe actiuni), Societate in comandita simpla sau in comandita pe actiuni, Societate cu capital romanesc sau cu capital strain.

paperwork-1057139

Indiferent de forma pe care o alegi noi putem face pentru tine urmatoarele proceduri:

Infiintarea S.R.L.

Infiintam societatii cu raspundere limitata in maxim 3 zile de la momentul in care ne-ai pus la dispozitie toate documentele solicitate pentru infiintarea acesteiua.

Procedura de parteneriat intre tine si noi se realizeaza intr-un mod foarte usor pentru ambele parti, adica:

  1. Ne contactatezi telefonic sau prin intermediul formularului de contact.
  2. Avocatii din cadrul biroului nostriu iti verifica actele. Ulterior, de comun acord stabilim o intalnire la sediul biroului nostru sau la sediul tau pentru a verifica toate actele necesare infiintarii noii societati. Impreuna vom identifica si vom lua cele mai bune decizii privind activitatea si dezvoltarea societatii ce se va naste. In calitate de avocati ne dorim un partenerial cu clientii nostri motiv pentru care, pentru noi, nasterea unei societati reprezinta plantarea unei seminte, plantam impreuna o samanta din care ne dorim sa creasca o afacere sanatoasa!
  3. Documentele vor fi semnate in fata avocatului – Administratorii viitoarei societatii se vor prezenta in fata notarului public sau a functionarului de la Registrul Comertului din Bucuresti in vederea semnarii declaratiei de specimen de semnatura.
  4. In maxim 3 zile de la data depunerii documentelor la O.N.R.C S.R.L.-ul tau este GATA pregatit pentru activitate!

Societatile cu Raspundere Limitata (S.R.L.) sunt entitati cu personalitate juridica care pot desfasura orice fel de activitate cu exceptia celor organizate si reglementate prin legi speciale, precum si cele pentru care sunt reglementate coduri CAEN unice interzise.

Obiectul principal de activitate este reprezentat de un singur cod CAEN, insa, la obiectul secundar de activitate pot fi trecute mai multe coduri.

Pentru infiintarea unei societati cu raspundere limitata este obligatoriu sa aveti un drept de folosinta asupra spatiului in care doriti sa inregistrati sediul social. Daca nu detineti un spatiu in proprietate, puteti incheia un contract de comodat prin care o terta persoana va ofera proprietatea (o camera de apartament spre exemplu), in vederea unicitatii sediului. Copie legalizata dupa dovada de proprietate. In situatia in care vei folosi spatiul in baza unui contract de comodat, vom avea nevoie atat de actul de proprietate cat si de copiile actelor de identitate ale proprietarului cat si o schita a spatiului. Contractul de comodat poate fi intocmit si atestat de catre avocatii din cadrul biroului nostru cu conditia ca la semnarea acestuia sa fie prezenti personal proprietarii si sa detina actul de proprietate in original.

Raspunderea patrimoniala a asociatilor societatii comerciale cu raspundere limitata se face in limita capitalului social, conform cotei de participare la acesta. Societatea cu raspundere limitata poate avea angajati pentru activitatea autorizata. Capitalul social poate fi depus personal de catre asociati, de imputerniciti in baza unei procuri notariale ori de catre avocat in baza imputernicirii avocatiale.

In cazul societatilor cu raspundere limitata, spre deosebire de persoanele fizice autorizate, evidenta contabila se tine in partida dubla.

Taxe si impozite:

  • 16% impozit pe profit la un capital social mai mare de 25.ooo de euro sau 3% impozit pe venit pana la o cifra de afaceri de 100.000 de euro
  • impozit dividende catre asociati persoane fizice 5%, sau catre persoane juridice – 5%
  • TVA 20% (sau 9%, ori 5%, pentru anumite cazuri prevazute de lege)
  • contributii salarii pentru salariat:
    • 16 % impozit venit din salarii
    • 10.5 % CASS
    • 5.5 % CAS
    • 0.5 % somaj
  • contributii salarii pentru angajator:
    • CAS 15.8 %, 20.8% sau 25.8% in functie de categoria de risc
    • fond de risc cuprins intre 0.15% – 0.85% in functie de codul CAEN
    • CASS 5.2 % si FNUASS 0.85%
    • somaj 0.5 %
    • fond garantare salarii 0.25 %

Daca v-am convis ca putem fi partenerii tai de incredere si doresti sa ne ocupam de infiintarea societatii tale, ne sunt necesare urmatoarele documente:

  • Copie B.I./C.I./Pasaport – Asociat(i)
  • Copie B.I./C.I./Pasaport – Administrator(i)
    • Obiectul de activitate al societatii (principal si secundar)
    • Numele societatii pe care l-ati ales – va solicitam sa ne transmiteti cel putin trei forme de denumire
    • Numele si prenumele administratorilor cat si limita in timp si in drepturi a mandatului
    • Numele si prenumele asociatiiilor societatii
    • Aportul fiecarui asociat ca capitalul capitalul social cat si la pocentul de venit si pierderi
  • Copie Contract Spatiu – al locatiei in care se va afla sediul – cu mentiunile facute anterior cu privire la modalitatea de detinere a spatiului
  • Declaratia de specimen de semnatura al administratorului (administratorilor) societatii
  • Acordul vecinilor si asociatilor de proprietari sau locatari – vezi formularul aici
  • Declaratii declaratiile date pe propria raspundere, dupa caz, de catre asociati/administrator din care sa rezulte ca indeplinesc conditiile legale pentru detinerea acestor calitati – declaratii ce pot fi date si in fata avocatului ca si exceptie declaratia de cazier fiscal a asociatului cetatean strain ori companie din strainatate
  • Confirmarea depunerii capitalului social la banca

Pretul presupune efectuarea de catre avocatii nostrii a urmatoarelor operatiuni:

  • Elaborarea si atestarea actelor necesare infiintarii societatii – cu mentiunea ca semnatarii actelor trebuie sa se prezinte personal la societatea de avocati iar acestia trebuie sa detina actele in baza carora au fost intocmite declaratiile in original.
  • Intocmim dosarul pentru depunerea O.N.R.
  • Ne ocupam de obtinerea rezervarii de denumire a societatii.
  • Depunem dosasul complet la Registrul Comertului.
  • Ridicam documente de la Registrul Comertului si le predam catre tine.
  • Pe toata perioada inregistrarii reprezentam clientul la ONRC pentru eventuale clarificari.

Tu trebuie doar sa obtii specimenul de semnatura al administratorului, dat in fata unui notar public si sa depui capitalul social.

Fata de onorariul perceput de noi pentru fazele de mai sus mai exista si taxe care nu sunt incluse in onorariul nostru si cad in sarcina ta exclusiva, respectiv:

  • Taxe de Registru si de publicare in Monitorul Oficial
  • Taxa privind rezervarea de denumire
  • Taxa privind obtinerea specimenului de semnatura (personal in fata notarului public)
  • Capitalul social
  • Contravaloarea specimenului de semnatura

Pentru ca tu sa poti beneficia de oferta noastra, valabila pana la data de 1 iunie 2016 ora 24.00 (valabila doar pentru societatile cu sediul in Bucuresti sau Ilfov), te rugam sa ne trimiti un formular de solicitare care sa contina:

* Numele si prenumele tau

* Nr. de telefon de contact

* Adresa ta de Email

* Forma de detinere a spatiului pentru stabilirea sediului social

* Varianta nume principala, Variante nume secundare

* Denumirea codului CAEN pentru activitatea principala

* Denumirea codului CAEN pentru activitatile secundareNumarul de asociati

* Valoarea capitalului social

* Numarul de asociati

FORMULAR DE SOLICITARE

Lista codurilor CAEN

Aviz / Accept asociație de proprietari / locatari (L. 230/2007) – Formular pentru asociatia de proprietari 

 

Informatii de contact

Adresa: Bd. Gheorghe Sincai, Nr. 12, Bl. 12, Sc. A, Et. 1, Ap. 6, Sector 4, Bucuresti

E-mail: office@ionescu-asociatii.ro

Mobil: 0733.244.670

Vezi si Infiintare PFA Bucuresti/Ilfov

 

Privacy Policy Settings